Battlefield 6 بزرگترین پلیتست تاریخ این فرنچایز را راهاندازی کرد
Battlefield 6 بزرگترین پلیتست تاریخ این فرنچایز را راهاندازی کرد
طبق گزارشات منتشر شده، کمپانی EA Games ناشر عناوین Battlefield، بزرگترین پلیتست تاریخ این فرنچایز را برای Battlefield 6 آغاز کرده است.
بسیاری از گیمرها بخاطر میاورند که Battlefield 2042 هنگام عرضه با چه مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کرد. همچنین قبل از آن، انتشار Battlefield V در سال 2018 ناامیدی های زیادی را رقم زد.
اکنون EA Games و استودیو DICE با راهاندازی مراحل آزمایشی عنوان Battlefield 6 در تلاش هستند تا از تکرار ناکامیهای گذشته جلوگیری کنند.
Battlefield 6 نام غیر رسمی عنوان بعدی این مجموعه است که تقریباً یک سال دیگر منتشر خواهد شد.
Battlefield در کنار Call of Duty، یکی از شناخته شده ترین عناوین شوتر اول شخص محسوب می شود. اولین بازی بتلفیلد به نام Battlefield 1942 در سال 2002 منتشر شد که بازیکنان از آن استقبال خوبی کردند. دیگر عناوین این مجموعه مثل Battlefield 2، Battlefield Bad Company 2 و Battlefield 3 به موفقیت های قبلی ادامه داند و به عقیده برخی از طرفداران، آخرین نسخه خوب این فرنچایز Battlefield 4 بود که در سال 2013 منتشر شد.
هنگام عرضه بتلفیلد 2042 در سال 2021، دوستداران این مجموعه خواهان بازگشت بتلفیلد به دوران اوج خود بودند، اما این بازی آنها را کاملاً ناامید کرد و باعث نارضایتی بسیاری شد.
بازی پس از انتشار با مشکلات متعددی روبرو بود، مثل باگهای فراوان، نقشههای بزرگ و خالی از جذابیت، عدم وجود مچمیکینگ مناسب، نمایش score در پایان مسابقات، شخصیسازی سلاح و مواردی دیگر. علاوه بر این، بازی فاقد بخش داستانی بود.
اکنون استودیو DICE تحت فشار مضاعفیست تا باری دیگر، نام بازی بتلفیلد را با این نسخه جدید احیا کنند.
Battlefield 6 و بازگشت به ریشهها
بر اساس گزارش Insider-Gaming، تستهای در حال انجام از قبل فشردهتر است و در چندین Session مداوم انجام میشود. EA و DICE با ادعای رویکردی بازیکنمحور، در حال بررسی و پردازش دادهها و بازخوردهای دریافتشده هستند تا بهینهسازیهای لازم را در بازی اعمال کنند. این رویکرد میتواند نشاندهنده آن باشد که این شرکتها سرانجام تصمیم گرفتهاند پیش از عرضه نسخه نهایی، به نیازها و نگرانیهای بازیکنان توجهی جدی کنند.
در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد بتلفیلد 6 در دسترس نیست. تنها EA در ماه سپتامبر جزئیاتی را مبنی بر بازگشت بازی به ریشههای اصلی خود اعلام کرد. علاوه بر این، به نظر می آید ساخت بتلفیلد 6 از نسخه های محبوب 3 و 4 تاثیرات زیادی خواهد گرفت.
به دنبال انتقاد طرفداران نسبت به 2042، وینس زامپلا، مدیرکل EA تأیید کرد که نقشههای بزرگ با 128 نفری دیگر باز نخواهند گشت. زامپلا در مصاحبهای با IGN گفت که ترجیح میدهد فضای بازی متراکم، جذاب همراه با طراحی های مطلوب باشد.