آموزش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

نویسنده ویپاک مارکت 0 دیدگاه 1403-04-02
آموزش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

روش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل، استفاده‌های بسیار محدودی دارد و به ندرت پیش می‌آید که کسی بخواهد آن را حذف کند. اما اگر در شرایطی هستید که قصد انجام این کار را دارید ولی نمی‌دانید چطور، در این مطلب به شما توضیح خواهیم داد. اگر بازی را فقط بر روی گوشی خود نصب کنید، و اصلاً برای لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل اقدام نکنید، کار بسیار آسان است. اما اگر اکانت خود را به پلتفرم‌های دیگر لینک کرده باشید، کار کمی پیچیده می‌شود. تا زمانی که اکانت خود به طور کلی از طریق اکتیویژن پاک نکنید، اکانت حذف نخواهد شد. باید این موضوع را هم یادآور شویم که امکان Unlink اکانت اکتیویژن به کالاف دیوتی موبایل وجود ندارد. در چنین شرایطی، فقط با حذف کلی اکانت اکتیویژن، به طور کل اکانت شما پاک خواهد شد.

حذف اکانت مهمان Call of Duty Mobile

اگر از قبل برای لینک کردن اکانت اقدام نکردید، در حال حاضر اکانت شما فقط بر روی گوشی شما ذخیره شده است. برای اینکه اکانت خود را حذف کنید فقط کافی است فایل‌های Cache، بازی را پاک کنید و یا بازی را حذف و دوباره نصب کنید.

برای حذف Cache، به بخش Settings و سپس App گوشی خود بروید. در لیست بازی Call of Duty Mobile را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. گزینه Storage & Cache را انتخاب کنید. حال گزینه Clear Cache و Clear Storage را انتخاب کنید.

دقت کنید بسته به نسخه اندروید گوشی شما و رابط کاربری، ممکن است برخی از گزینه‌های اشاره شده در بالا متفاوت باشد، اما روش کار به همین شکل است. برای گوشی‌های اپل نیز روش دقیقاً به همین شکل است. در بخش نرم‌افزار‌های نصبی، گزینه‌ای برای حذف Cache برای هر نرم‌افزار وجود دارد.

روش حذف اکانت اکتیویژن برای کالاف دیوتی

اگر قصد حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل را دارید، اما از قبل اکانت خود را به اکتیویژن لینک کردید، کار شما کمی دشوار است. زیرا باید با استفاده از ابزار حذف اکانت اکتیویژن اقدام به این کار کنید، که ممکن است کمی زمان بر باشد. تصاویر ارائه شده از کانال یوتیوب Hardresetinfo است. برای اطلاع از روش های جالب حذف داده ها و اکانت ها، به این کانال سربزنید. 

آموزش گام به گام حذف اکانت کالاف دیوتی

برای شروع، وارد بازی شوید و بر روی آیکون تنظیمات (چرخ دنده) ضربه بزنید. به بخش Legacy and Privacy بروید. سپس گزینه Delete Account را پیدا کنید. حال بر روی Go ضربه زنید.

روش حذف اکانت اکتیویژن

روش حذف اکانت اکتیویژن برای کالاف دیوتی

روش حذف اکانت اکتیویژن برای کالاف دیوتی موبایل

در صفحه‌ای که باز می‌شود، به پایین اسکرول کنید و گزینه Submit a New Request را بیابید. به پایین صفحه بروید و از بخش Country of Residence کشور خود را انتخاب کنید. سپس تیک زیر کادر مربوط به کشور را بزنید و بر روی Proceed to Privacy and Data Protection Portal ضربه بزنید.

روش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

روش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

در صفحه جدید به پایین صفحه بروید و گزینه Delete My Personal Information را بیابید آن را انتخاب کنید. حال بر روی آیکون Activision ضربه بزنید. در کادری که باز می‌شود، نام کاربری و پسورد اکانت اکتیویژن خود را وارد کنید. سپس تیک Im not a Robot را بزنید و سپس Login را انتخاب کنید.

روش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل و وارزون

روش delete اکانت کالاف دیوتی

به پایین صفحه اسکرول کنید و تیک Im not a Robot را بزنید. سپس تیک I Accept Activision’s Terms of Use را بزنید. در نهایت دکمه Delete My personal Information را انتخاب کنید.

حذف اکانت کالاف دیوتی از فیسبوک، لاین و آپل

در این مرحله کار تمام است و اکانت اکتیویژن شما، به همراه اکانت کالاف دیوتی موبایل، وارزون، و وارزون موبایل حذف خواهد شد.

حذف اکانت کالاف دیوتی از فیسبوک، لاین و آپل

شاید در فضای اینترنت، راهنمایی‌های بسیاری متنوع و رنگارنگی درباره حذف و آنلینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل از فیسبوک، لاین و اپل پیدا کنید. متأسفانه موضوعی که هیچ یک از این مقالات به شما اعلام نمیکنند، این است که لینک اکانت کالاف دیوتی به هر یک از پلتفرمهای موجود همیشگی است!

حتی اگر شما از روش زیر اقدام کنید و اکانت کالاف دیوتی موبایل را از فیسبوک حذف کنید، زمانی که به بازی بازمیگردد، باید یک اکانت جدید با استفاده از فیسبوک جدید بسازید. روش غیر واقعی که به طور معمول در فضای مجازی پیدا می‌کنید به شرح زیر است:

برای حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل از فیسبوک، باید وارد نرم‌افزار با صفحه وب فیسبوک شوید. ابتدا وارد اکانت خود شوید. بخش Settings نرم‌افزار یا اکانت را بیابید. در تنظیمات، بخشی به نام Apps and Websites وجود دارد. آن را پیدا کنید. بازی Call of Duty Mobile را از لیست نرم‌افزار‌ها پیدا کنید. سپس گزینه Edit را انتخاب کنید. حال گزینه Remove را بزنید. تیک گزینه Also Delete all posts photos and Videos را بزنید. در نهایت مجدد Remove را انتخاب کنید.

این روش پاسخگو نیست و امکان حذف اکانت از این روش وجود ندارد.

مدت‌ها درباره این موضوع جستجو کردیم و تمامی کاربران گزارش داده‌اند که حتی با ماه‌ها تلاش، امکان آنلینک کردن اکانت وجود ندارد. متأسفانه این یکی از قوانین سرسخت اکتیویژن برای بازی‌های کالاف دیوتی است. فقط با ” روش حذف اکانت اکتیویژن برای کالاف دیوتی” که در بخش قبلی این مقاله به آن اشاره کردیم، می‌توانید اکانت کالاف دیوتی خود را حذف کنید. اگر از فیسبوک، لاین و اپل برای لینک کردن اکانت خود استفاده کنید، این اقدام همیشگی است.

سوالات متداول

  • آیا امکان حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل از فیسبوک، اپل، لاین و جیمیل وجود دارد؟

خیر در حال حاضر هیچ یک از روش هایی که در اینترنت یافت می شوند واقعی نیست و امکان آنلینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود ندارد.

  • چطور می توانم اکانت کالاف دیوتی موبایل را حذف کنم؟

اگر اکانت را لینک نکردید، فایل های کش بازی را پاک کنید و یا بازی را مجدد نصب کنید. در غیر این صورت باید برای حذف کلی اکانت کالاف دیوتی از طریق اکتیویژن اقدام کنید.

  • آیا پس از حذف اکانت می توانم مجدد اکانت بسازم؟

بله پس از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل از طریق حافظه کش و اکانت اکتیویژن، می توانید مجدد با اکانت جدید بازی شروع کنید.

دیدگاه بگذارید