علت ارور 14515 در مدرن وافر 3 و راه حل برطرف کردن آن

vipac market 0 دیدگاه 2023-11-20

چگونه ارور 14515 مدرن وافر 3 را برطرف کنیم

مدرن وارفر 3، عرضه پر فراز و نشیبی داشته است. بازیکنان مختلفی از ارور های بازی گله کرده اند و به نظر میرسد این موضوع باعث شده مدرن وارفر 3 در شبکه توییچ، حتی از مدرن وارفر 2 نسخه 2009 نیز بازدید کنندگان کمتری داشته است. باگ های مختلفی در بازی دیده شده که بخش اعظم آن ها مربوط به Matchmaking و بخش آنلاین بازی می شود. البته فیکس ها و روش های دور زدن ارور های متعددی نیز ارائه شده است که برخی کار می کنند و برخی بی فایده هستند. یکی از این موارد اعصاب خورد کن در بازی، ارور 14515 مدرن وافر 3 است.

Error Code 14515 که در بخش زامبی مد و مولتی پلیر بازی دیده می شود توسط بسیاری از بازیکنان گزارش داده شده است و اگر شما نیز با آن روبرو هستید راه هایی برای فیکس کردن آن وجود دارد.

 

ارور 14515 چیست و چطور برطرف می شود؟

ارور 14515 مدرن وارفر 3 زمانی اتفاق می افتد که سرور های بازی بسیار شلوغ هستند و یا با اختلال روبرو شده اند. برای برطرف کردن این ارور می توانید یکی از روش های زیر را امتحان کنید.

  • بازی را مجدد راه اندازی کنید: ارتباط مجدد با سرور بازی از طریق راه اندازی مجدد بازی ممکن است ارور را برطرف کند.
  • وضعیت سرور های بازی را چک کنید: با مراجعه به سایت وضعیت سرور های کالاف دیوتی در این آدرس اطمینان حاصل کنید که سرور های بازی مشکلی ندارند. در این صورت فقط صبر کردن باعث حل آن می شود.
  • کنسول یا کامپیوتر خود را ریستارت کنید: ریستارت کردن، تمام فایل های موقت بازی را پاکسازی خواهد کرد و ارتباط با سرور بازی را مجدد راه اندازی می کند.
  • ارتباط اینترنت خود را چک کنید: مطمئن شوید کانکشن اینترنت شما در وضعیت مطلوب قرار دارد. استفاده از نرم افزار های کاهش پینگ و یا DNS ممکن است مشکل را برطرف کند.

ارور 14515 مدرن وافر 3

Error Code 14515 مدرن وارفر 3

دقت کنید که این روش ها ممکن است برای همه پاسخگو نباشد. اگر سرورهای بازی بسیار شلوغ باشند و یا مشکل داشته باشند، کاری جز صبر کردن نمی توانید انجام دهید. در غیر این صورت مجدد تلاش کنید.

 

دیدگاه بگذارید