همه چیز درباره سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

نویسنده ویپاک مارکت 0 دیدگاه 1403-04-01
سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل یک عنوان نسبتاً قدیمی محسوب می‌شود که چند سالی در دسترس است. بر خلاف بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل که در سال جاری عرضه شد، سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل بسیاری پیشرفته نیست. تمامی گوشی‌های پیشرفته و پرچم دار و اکثر گوشی‌های میان رده، امکان اجرای این بازی را دارند. حتی برخی گوشی‌های اقتصادی سال‌های اخیر نیز توان نصب و اجرای این بازی را گرافیک و نرخ فریم قابل قبول را دارند. برای اطلاع بیشتر از اینکه برای کالاف دیوتی موبایل به چه گوشی نیاز دارید، در ادامه سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را معرفی خواهیم کرد.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

با نگاهی سطحی به سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای اندروید، متوجه خواهید شد که این بازی به سخت‌افزاری قوی نیاز ندارد:

  • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 به بعد
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • پردازنده گرافیکی Adreno 506 و IMG PowerVR GE8320 یا بالاتر
  • پردازنده مرکزی Snapdragon 625 و MediaTek P22 یا بالاتر
  • 2 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

با توجه به اینکه سیستم عامل اندروید نسخه 14 در سال 2024 عرضه شده است و سخت‌افزار اکثر گوشی‌های سال‌های اخیر از سیستم مورد نیاز این بازی قوی‌تر است. گوشی‌هایی مثل سامسونگ A15، A25 و یا مدل‌های بالاتر، Poco X3، شیائومی Mi 11، Realme 7 و دیگر گوشی‌های مشابه و بهتر.

همه چیز درباره سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای آیفون

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای گوشی‌ها و دستگاه‌های شرکت اپل به شرح زیر است

  • سیستم عامل iOS 9.0 به بعد
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • 2 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

حتی مدل‌های قدیمی آیفون مثل آیفون 8 نیز امکان نصب و اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل را دارد. اما به طور حتم با کیفیت گرافیکی پایین و نرخ فریم قابل توجیه. آیفون‌های نسخه X و11 به بعد به راحتی می‌توانند بازی را اجرا کنند و نسخه 13 به بعد نیز هیچ گونه مشکلی در اجرای بازی نخواهند دارد.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای آیفون

اجرای کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر

اگر گوشی قوی و مناسب در اختیار ندارید، اما یک لپتاپ و کامپیوتر خانگی خوب در خانه دارید، می‌توانید همچنان از اجرای کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر لذت ببرید. برای اجرای بازی از این روش به نرم‌افزار‌های شبیه ساز مثل Bluestacks نیاز دارد. این نرم‌افزار‌ها یک سیستم عامل اندروید شبیه‌سازی شده بر روی کامپیوتر شما نصب می‌کند. سپس با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی‌های اندروید را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

برای اطلاع از نحوه نصب و اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز، به این مطلب در سایت ما مراجعه نمایید. این آموزش مخصوص به کالاف دیوتی وارزون موبایل است. اما روش انجام کار یکسان است. در مرحله دانلود بازی، به جای کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی موبایل را دانلود کنید.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای کامپیوتر (از طریق شبیه ساز) به شرح زیر است:

  • سیستم عامل ویندوز 7 به بعد
  • پردازنده مرکزی اینتل و یا AMD (حداقل دو هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز)
  • کارت گرافیک با 1 گیگابایت Vram
  • دو گیگابایت حافظه رم
  • پنج گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

حتی لپتاپ‌های غیر گیمینگ، که در چند سال گذشته خریداری شده‌اند، قابلیت اجرای این بازی را خواهند داشت. ولی هرچه سخت‌افزار قوی‌تری داشته باشید، امکان برخورد به مشکل کم‌تر است. از طرفی بازی با گرافیک و کیفیت بهتر و نرخ فریم بیشتر اجرا خواهد شد.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی یا کامپیوتر؟

بازی کالاف دیوتی یک عنوان بسیار گسترده است و انواع نسخه‌های آن برای کامپیوتر عرضه شده است. پیشنهاد ما این است که اگر سخت‌افزار کامپیوتر مناسب اجرای بازی‌های کالاف دیوتی مثل وارزون را در اختیار دارید، نسخه کامپیوتر را بازی کنید. به هر حال، بازی کالاف دیوتی موبایل، با توجه به اسمش، برای موبایل است. نمی‌توان منکر اجرای بسیار راحت‌تر، با فریم بیشتر کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر شد. از طرفی اگر این بازی را روی کامپیوتر اجرا کنید، به موس و کیبورد دسترسی دارید که بسیار از بازی با صفحه لمسی راحت‌تر است. اما در نهایت، این بازی‌ها محتوا و آزادی نسخه کامپیوتر کالاف دیوتی را ندارند. پس تصمیم نهایی با شماست. اگر سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل را بر روی گوشی خود دارید، آن را نصب کنید. در غیر این صورت از شبیه ساز برای اجرا روی کامپیوتر استفاده کنید.

سؤالات متداول

  • آیا می‌توان کالاف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر اجرا کرد؟

بله، برای این کار نیاز به شبیه ساز اندروید مثل Bluestacks یا NoxPLayer دارید.

  • بازی روی گوشی من اجرا می‌شود اما لگ می‌زند، چه کار کنم؟

این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

دیدگاه بگذارید